Kunderne om adena IT

 

Peter_MeilstrupPeter Meilstrup, Scandiloc A/S

 

adena IT forudså at vi kunne få et problem, hvis vores lagertårn ikke havde adgang til den styrende computer!

 

Læs mere…

Ring til os og vi hjælper dig med det samme

 

Hent programmet og start fjernsupport.

 

 

 

 

 

Hvad betyder det for dig som kunde?

At vi kan hjælpe dig direkte fra vores computer, hvor end du befinder dig og så længe du har adgang til Internettet.

 

Er det sikkert nok?

Vi benytter det anerkendte program Teamviewer til at yde fjernsupport

Læs den tekniske beskrivelse.

www.teamviewer.com/da/products/security.aspx

 

Hvad koster det?

Vi kan i vores TeamViewer Manager software se hvor længe vi har haft kontakt til din PC med vores fjernsupport. Support afregnes med 5 minutters intervaller til vores normale timepris.

 

Du kan også købe TeamViewer

Anvend den som forbindelse fra hjemmearbejdspladsen til computeren på kontoret.

 

Hvis du gerne vil opnå 3% i rabat på prisen kan du ringe til os og få oplyst en kode, der skal anvendes ved købet, så får du rabatten direkte ved købet.

 

Vi kan også tilbyde at etablere denne forbindelse for dig til vores normale konsulenttimepris - endda via fjernsupport. Ring på 56 21 61 21 for yderligere oplysninger.

 

Hvordan kommer jeg i gang med at få fjernsupport?

"Start fjernsupport" knappen øverst på siden, henter programmet ned til din computer. Du bliver spurgt om du vil køre, hente eller annulere, vælg "KØR"

 

I næste dialogboks vælger du "KØR"

Nu starter programmet.

 

Du vil muligvis blive spurgt af dit firewall program om du vil tillade at programmet etablerer forbindelse til Internettet, dette er normalt og du skal blot acceptere.

 

Når du er klar, oplyser du os dit ID over telefonen, hvorefter vi overtager din pc. Herefter hjælper vi dig med den opgave du har bedt os om at klare. Vi kan altså ikke overtage din computer uden din forudgående accept.

 

Ring mig op!